.................


Är så förbannat ångestfylld.
Beror det på dagens händelse....jag vet inte!?
Tror kanske det är mer att folk beter sej illa och jag är så trött på det där stormandet...
Kanske är det så att i detta trotts allt stora slutögonblick i en människas liv ska det fräsas om "rast" och jag tycker förmodligen att det är så jäkla beklämmande...att jag tar så in i helvetes illa vid mej...
Först tröstade jag mej med att "man" kanske inte visste att det va så att hon passerat över....men.......vem i helvete ställer sej i en dörr där det vakas och småfräser för att sedan storma iväg!!!!!!!

Kan ju tilllägga att det som det frästes om redan va åtgärdat men det "dög" inte och jag hade inte heller haft rast...men det är sånt jag skiter i...vi har små raster lite då och då....jag överlever och blir inte arg och upprörd på mina arbetskamrater...


MEN...snart hör ni kanske mej fräsa också...för jag är trött...så JÄVLA trött på alla bitterfittor!!!

Gött så jävla fucking skit gött att skriva...fast helst vill jag skrika...

Och Crazy E...hoppas du är ok...vet ju hur mycket du tyckte om lilla Liljan..lilja


Kommentarer
Postat av: ida

uch va tråkigt att de ska hålla på sådär! kan ju bara gissa vem/vilka de gäller... :(

att inte ens kunna visa respekt på dödsbädden..



en sån sak tycker jag absolut ska komma fram på ett apt.. att så beter man sej inte!



stå på er!! NI ÄR BÄST!!

2009-11-18 @ 19:32:58
Postat av: pia

Fräsa bör man annars dör man..

Hjärtat slutar kanske inte att slå men det är gött att göra det ändå ;-)

2009-11-19 @ 15:04:39
URL: http://frokenlavendeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0