Illa....jag mår illa....

Jag mår inge vidare....
Jag mår illa....och jag är yr...
I går höll jag på att svimma...
Jag är lättgråten till tusen...

Började trappa ner i lördags...och jag skulle väl gissa på att detta är en reaktion på detta....

Allt det där kan jag hantera...det kommer väl att gå över...så länge inte mina osunda ideer börjar rulla så...

Tänker på Ida och att hennes rad är borta....som min trögtänkta hjärna inte har fattat...IDA du ska tillbaka till mej och Blåmesarna...det finns inga alternativ...jag klarar mej inte utan dej ju Fiisis...!

Medanns jag skriver här nu så är det Ullareds programet på tv....oh vilka skojjiga människor det finns i vårat avlånga land...:-)
uuuh vad jag vill till Ulla och shoppa...:-)

Jag har förövrigt talat med Catrin om Fredagen och hon skulle höra med sin bror om han kunde ställa upp...så då skulle hon också komma....kul va?





Kommentarer
Postat av: fia

Jaha ska Catrins bror komma? Kul, han är välkommen vetu! ;P

2009-11-02 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0