Nattpaj...

Bäst att fixa ett inlägg eftersom Fröken S muttrade lite angående detta.
Och eftersom jag sitter här som den idiot jag alltid är och fixar pajerna som jag lovat mamma så slänger jag väl ihop ett.
Jag har haft ca 3 veckor på mej att fixa 2-3 pajer inför mammas 60års fest som går av stapeln i morgon(idag),OCH här sitter jag kl 00.30 och har pajerna i ugnen.
Och just nu kan jag säga att jag hatar att vara jag...varför kan jag aldrig planera?
Här kommer lite mer självömkan....rätt från detta just nu rätt så nedstämda hjärtat...
Varför har jag kalleanka fötter?
Varför har jag feta vader?
Varför har jag fula ögonbryn?
Varför har dom olika färg?
Varför har jag en sneuppåt näsa?
Varför ser jag ut som ringaren från Notre dame?
Varför är jag en tjockis utan karaktär?
Varför är jag mesig?
Varför är jag rädd?



PMS PMS PMS!!!!!!

Varför är förövrigt ett jävla skit ord...önskar att jag alrig använde det....jag vill för tusan leva lätt,fritt...!!!

Förövrigt tror jag pajen blir god...
Men såklart trilla kanterna ner när jag förstekte pajskalen lite....
Annars så innehåller pajen...

Röd & Gul paprika
Rödlök
Bacon
Kycklingfile
Fetaost
Och över detta en vanlig äggstanning med lagrad prästost...

Låter väl rätt så gott va?:-)


jaja...jag ska gaska upp mej nu....
Börjar kl 8 i morgon , men 08 bad så sött och såklart börjar jag tidigare då så att hon får sin fredagsdusch:-)

Så...det finns kanske en sak som ät lite bra med mej....jag är rätt snäll...

Kommentarer
Postat av: Fia

Det där slutar du upp med på en gång! Du är så vacker! Fråga min syster, ja sade till henne häromdagen att du är den mest fantastiska människa jag träffat och det VET jag att jag inte är ensam om att tycka. Och är man det får man ta att man har lite olika färg på ögonbrynen! Lycka till idag, hoppas ni får trevligt och hälsa Grattis till Mami!

KRAM

2009-11-13 @ 10:03:53
Postat av: ida

håller med föregående talare å du är så fantastisk underbar!... bönan.. de där e bara pmsjävulen.. hoppas ni har kul idag :)

2009-11-13 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0