Snurr...



Vi måste nog skärpa oss med att tala med ALLA när vi bestämmer saker...innan någon känner sej bortglömd på riktigt...vi är ju trotts allt ganska känsliga själar...;-)


I dag har jag varit ledig och då styrde M och jag kosan mot Ikea...tack gode gud för Ikeakrediten..japp...så talar en idiot...men jag fick shopping behovet stillat lite...och det är GÔTT(tillfälligt)!

När posten anlände i dag så visade det sig att Mathias hade vunnit i miljonkrysset....25 trisslotter!!!!
Upphetsade som tusan började vi att skrapa....hur mycket vi vann????
200 hundra j-vla kronor på 25 triss....hujedamej!


nej fy...jag orkar inte.....

Kommentarer
Postat av: Fröken S

vad, vem känner sig bortglömd nudå? ja bjöd ju in på blögga!?

2009-11-03 @ 22:52:03
Postat av: ida

wohow.. va ni vinner ni.. gött de! 200 e väll inte så tokigt.. :) men ändå..



å ikea kriditen.. ja den e fin den... men jävlar vilken ränta!

2009-11-04 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0