Tusen och ett ansikte...

Nu har jag lugnat ner mej...im such a hetspella...
Avståndstuff...någon?
Jag eventuellt...

Men en dag ska jag bli lika tuff som Piwie....;-)

MEN om ni kunde höra mej ibland i bilen när ingen kan höra.....ingen går fri från mina glåord då...fast jag är nog ganska harmlös ändå...men det är rätt skönt att få va lite elak i smyg så där...:-)

Men helt seriöst nu...

Varför är vissa männsikor så bedrövligt upp och ner och inte kan föra sej som folk?

Jag blir otroligt stresssad av detta...

Och varför går folk med skygglappar och tror att saker och ting inte på något vis kan rulla utan dom...

Kontroll...kontroll....kontroll...

Självinsikt är något bra...skaffa det!

Men så bitter jag låter....

Nu ska jag va lite positiv....upp och ner...;-)

I dag har jag haft förmånen att jobba med MonaLisa och Kringlan...dessutom har vi en duktig "praktikant" från arbetsföredlingen...så det har varit en lugn och harmonsik dag...
Slutade dessutom redan kl 14 och det kan man ju inte klaga på...

Sitter och se på Bolli i min ensamhet och rara Johan talade just om att det är precis 5 veckor tills julafton...och detta konstaterade även jag tidigare i dag....(viktig info)
Så snart är det sommar igen !

Tycker det är med Sophias lista fem bra saker är bra...

Ska börja med det jag med tror jag....

Men inte i dag.....

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0