And now...the end is near...

and so i face the final curtain..

Borde ju gå och lägga mej...och det ska jag också.
Har ju averkat helgen på ett smidigt sätt men har ju 2 dagar kvar till ledighet....såå...i morgon 6.45 är jag återigen i tjänst innanför murarna...:-)

Kvällen tillbringade jag uppe på Åsen ch det gick bra...jag blev lite snabbt inkastad och då hinner jag inte tänka så mycket och det mina vänner är bra.....för jag har varit orolig för att vara där uppe själv på kvällen...

På tisdag ska vi ju som sagt ut till skogen om det passar Fisis?
Efter klockan 14?

Vi är ju lite bra på att planera utan att fråga den vi ska till...!


Nej roligare än så här blev det inte....men jag försökte i allafall..:-)




Kommentarer
Postat av: ida

haha.. ja ni är så välkommna så :)

2009-10-19 @ 10:54:23
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Pia

Det var väl ett jävla sätt att avsluta helgen på! &.45?? Nee du, det låter icke bra ;-)

Jag och Meja infinner oss på parkeringen exakt kl 14.00 =)) Vi är fikasugna!!

2009-10-19 @ 17:29:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0