DOM ÄR HÄR ! ! !

Love
Bilden är inte helt skarp...
Men om ni tittar noga så ser ni...
Det ÄR den alltid så efterlängtade skumtomten som återigen har funnit sin väg in till affärernas hyllor...

Fantastiskt!



En annan tomte är jag...

Underbyxa

Jag erkänner att jag inte insåg...och jag kan tala om att jag låg och fnissade i mörkret en bra stund...innan jag slöt mina ögon i natt...
Fast jag står fast vid att jag tycker jag har hittat det ultimata hårnätet...;-P

Kan ju dra en annan lite story om denna hätta..

Jag och Sanna Banan har vår tretimmars rast på jobbet under helgen och tar en liten lur i soffan .
Detta är dagen då jag hittade min vän ,underbyxan av nät!!!
När Pålis glider in i lokalen efter en förmiddag på Åsarna finner hon oss liggandes i soffan...och det behövdes en blick sedan bröt hon ihop fullständigt...
Där ligger självaste drottningen och snarkar med en underbyxa något nerdragen över sina ögon...

En vacker syn förmodligen...,-)

Tur att man kan med sin dumhet kan roa andra ibland...

jaja........:-)

I morgon är det fredag och det ska bli underbart att vara ledig i helgen...lugnt och stilla ska det bli....
Lite höststädning i trädgården bara...eller?
Det lät bra i allafall...:-)

Nu ska jag se på lyxfällan...för det behöver jag!


Kommentarer
Postat av: ida

ja de va väll tur de va pållis å inte nån annan :)

sötbönor!

2009-10-23 @ 07:40:19
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja kommer vara dig evigt tacksam för detta. det förgyllde helt klart min kväll, dag, vecka, månad, liv =)

2009-10-23 @ 18:18:40
Postat av: Anonym

Ja kommer vara dig evigt tacksam för detta. det förgyllde helt klart min kväll, dag, vecka, månad, liv =)

2009-10-23 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0