FurryBurry

Okej...dax för veckans inlägg...:-)
Har varit hemma hela veckan...va en sväng till jobbet i måndags,men begav mig hem ganska snabbt.
Har haft ont i halsen och varit febrig...
DOCK ska jag säga att jag mådde så fruktansvärt dåligt i måndags tror jag tyvärr beror på min egen dumhet.
Jag hade väldigt få piller kvar av det märket jag nu äter och en karta med några kvar av dom jag fick som jag först inte mådde bra av för ett tag sedan.
Så smarta jag tänkte att jag tar varannan så blir det inte så kännbart...meeen...eftersom jag då är sååå "smart" så lyckades jag få till en dubbeldosering....dax för dosett?!
Tur va väl att jag inte upptäckte det föränns det gått ett dygn...för då kunde jag (min hjärna) ju vara rätt säker på att jag inte skulle dö utav det i allafall...OCH det jag tog är ju maxdos av vad man kan ta så..
Men i allafall...natten när jag hade gjort detta misstag kunde jag inte sova utan bara snurrade runt utan att förstå vad som va fel i min kropp...och på måndagen hade jag hjärtklappning och yrsel och hej och hå...

Mer spännande än så blir inte mitt liv....;-)

I morgon ska vi på begravning...det är Mathias "moster" Iris som ska sändas upp till himlapartyt som ständigt pågår där uppe.
Och jag lovar att hon kommer att va en tillgång där uppe med sina goda bakverk...

Bilden av partyt där uppe ger jag William och Hampus för att avdramatisera döden,eftersom jag själv hade extrem dödsångest när jag va liten...
Och jag gillar tanken på att man när man dör glider in på ett party...och i mitt fall då kommer det att hållas på en bondgård...:-)

Jaha...annars så är alla ni andra vaccinerade....inte jag...men det kan väl va lite coolt att kunna säga att man känner någon som har svinis?!...eller?;-P
Näe...vi får väl se hur det blir med detta...


Nu ska förbereda mig för en tur till mitt älskade Emmerdale...

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha läste just ditt inlägg nu efter att ha uppdaterat mitt egen MORGONinlägg.

OCh det slår mig av outgrundlig anleding, att vi kanske skulle ta och ansöka om Apodos tjänst? Få tabletterna i fina välstrukna påsar till oss varje dag, med datum och namn. Vore inte det de allra bästa? =)

Åtminstonde lägga det medicinska ansvaret på ngn närmast anhörig eller så? =)

2009-10-29 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0