Here comes the weekend...


...and i love it!

Nu sitter jag här....och är ledig i 2 dagar....2 ! ! !

Jihooo!

Har precis börjat spelat lite poker...för det va längesedan...och det är sant!
Tänkte jag skulle fixa lite pengar...1 plats ger 4350 och det skulle vara lite skönt...:-)
Ska bara slå ut 348 andra först,jag har gjort det förr....eller i allafall blivit tvåa...så nu är det dax igen!

Nu har vi ju som ni vet fått tid för insprutet...jag håller mej lugn än,och hoppas att jag fortsätter så.
Jag hade hoppats på att vi skulle få gå tillsammans...men riktigt så blev det inte..

Julbordet är i sikte...och Fisis har gått i spinn fullständigt...så jag/vi får verkligen se till att kolla tider till veckan...:-)
J-klar va vi ska gôtta oss å unne ôss då girls...:-)

näe...nu vill jag inge mer!

Kommentarer
Postat av: ida

juuuuulbord!

2009-10-26 @ 07:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0