Öront

Jag har ont i mitt ena öra...och det tycker jag inte är kul...
Dessutom drar det med sig lite annat...öra...jajamen...nära halsen...kanske svullna upp?
Kanske det sipprar var upp i hjärnan också...

MEN jag håller det på en lagomt sjuk nivå..fast jag hatar att känna något som påminner om den värsta tiden...livrädd...

I morgon är det dax för jobb igen,har ju varit hemma hela veckan...så det ska bli skönt på ett sätt att komma igång igen...

I dag har jag och Hampus varit hemma i Alster och ätit köttbullar och bakat kanelbullar...en söndag i bullens tecken...det va Kanelbullens dag i dag....uppmärksammade ni detta?

Har väl glömmt att berätta att för första gången har vi tagit fel på kön på kissebebisarna...vi trodde ju att vi hade 2 tôser och en tuff pôjk...Men....så var icke fallet...3 pojkar va dom ju...och Elisabeth och Elsa heter numera Rocky och Elton....för även om det ligger lite i tiden att pojkar/män döps/döper om sig till  flick/kvinnonamn så är jag lite grå där ochtycker att dessa lurviga gossar ska ha rediga karl namn...:-)

Jag märker/känner/förstår...att jag ska/behöver/måste....lägga mej....hiiiiiiiiiiiiiii!


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: ida

äntligen... en elton!!!!

2009-10-06 @ 19:50:28
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0