Tjollahopp!

Sophia har en plan.
Jag vill också ha en plan.
Jag säger till Mathias nästan varje dag att nu...NU måste vi börja få ordning på saker och ting....upprätta en livsplan.
Ingen av oss är på topp....saker och ting glöms...ställer till problem...slarv...massor med slarv...
Jag vill ha ording och reda,men kan inte skapa det....för min hjärna är i en sådan oreda.
Jag vill ta mej någon stanns...jag har ju drömmar,som jag knappt ens längre känner till...för jag har dödat dem...sakta men säkert....en efter en....för jag kan ju inte genomföra dom....
Acceptera vem du är...stäng in dej....lås dörren och släng bort nyckeln....!

Så ska det ju inte va....oh no....så jag ska också börja smida på en plan...

Vissa stunder kan man känna en sådan enorm styrka...korta sekunder...men ändå.....just i det ögonblicket känns det som man klarar allt....inget är omöjligt....för varför skulle inte jag kunna!

Men det gäller att hålla fast vid det.....

Jajaaaaa...blablablaaaa....eller?

I morgon så är jag ledig....och då SKA jag lägga ut auktioner...jag måste...för fy tusan va tôligt det är nu med pengar....usch och fy...!

sen ska jag skänka styrke tankar till Fröken S och hoppas att det går jätte bra i morgon...:-)


Och jaaa Ida....ÄNTLIGEN en Elton...tänkte faktskt på dej när Mathias hitta på detta...ett strålande bra namn både på katt och bebis....:-)


Näe...nu ska jag försöka kasta lilla harry i säng...


Kommentarer
Postat av: Fia

så....Å Hur har e gått med planen? dags för update miss O...

;)

2009-10-16 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0