Att sprutas eller ej!

Fy tusan vad jag vänder och vrider på detta...ja...eller nej...
Jag är så rädd för att flippa ur...att jag ska få för mej saker om jag tar...och får jag svinis...då är det ju lungor och så som kanske stryker med...och andning är ju ett annan fixering...så...JA...Nej?

Lutar mer åt ja....i allafall...och vi ska sprutas 10 åt gången och jag vill ha speciella med mej då...ok?

Har precis kommit hem från en kväll i fotbollens tecken....
Match nummer ett va Williams klassfotboll...kvartsfinal...tyvärr så förlorade dom..synd....men men...då kan han va med på hockeycupen i krillehôla i helgen...för då blir det ju inget final spel i klassisen då...så det hade både sina för och nackedelear...

Sedan va det dax för Harry Bellafonte att dra på sej Örebro dräckten och ge sej in på plan...fy tusan så goa dom är alla 6ringar på plan...alla på bollen,samtidigt....:-)
Dock förlorade Hampus lag oxå.....jaja...kul har dom i allafall...och det är viktigast...:-)


I môra är jag ledig...ser fram emot lite slö och slapp dag...behövs för att ladda inför helgens jobb...:-)

Nä...nu blire lite köttsuppe och Bertas hembakade thekakor....ska bli gôtt det,för det var ganska kallt ute...


Så....nu håller man fröken S lite nöjd...;-)



Kommentarer
Postat av: lillrötta

och mej... :)

2009-09-24 @ 03:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0