Faaantastiskt...

Har precis sett det första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar...ett ord...FANTASTISKT...hehe...
I wanna bee Annelie Anka...;-)

No no nooo...fast pengarna skulle jag vilja ha...dock skulle dom användas på ett helt annat sätt...:-)

Min lilla dröm är ju att starta ett eller flera barn hem och se till att framtiden kanske kan bli ljusar för barn som annars inte hade haft en chans...
MEN...när jag funderar på detta så funderar jag på om jag skulle klara det...med tanke på att man inte kan hjälpa alla...och hur tusan väljer man?...man vill ju ge alla ett värdigt liv....

Jaja...vi får se när den dagen kommer...

I dag har jag jobbat...Crazy och Eve var mina kupaner i dag...
Crazy gjorde under med duschen och jag sprätte avföring både högt och lågt...gôtt det!

Snabba inblickar i mitt ooo så spänannde liv...för nu mina vänner kom William hem från Hockeyträningen,så nu äre mat....

Bye for now...

Kommentarer
Postat av: Fia/smöla/fröken S/Lellen/Sunkan

nu har ja just svärt över er i nattinlägget att ni är så kassa på att blogga- osså ser ja att självaste drottningen har knåpat ihop ett inlägg under kvällen! Ack så såg ja detta försent så morrandet hade redan gått i tryck.

Fortsätt så då, kvällsinlägg och summera dagen. Ja tycker ju det är spännande att läsa om ditt liv! sådeså!

kram

2009-09-23 @ 00:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0