Jahajohoo...

Ledig i dag ja...fantastiskt skönt...
Sedan blir det jobb fre,lör,sön...något mindre fantastiskt...MEN...tack och lov för goda arbetskamrater...:-)

I dag har jag gjort minsta möjliga...tvättat lite ,städat lite...sådant som hör till...och oh...började lite med auktioner...men guu så töligt det är...men jag måste...har en hel del som ska ut ju....jaja...

Förövrigt har jag bestämt mej nu.,jag ska ta mej ett sprut...det finns ju ambulanser...

Nu fråga jag M precis om vi ska ta och bila till paris till sommaren....och japp det ska vi...haha...snabba beslut...
Grejen är ju att jag inta vill flyga så båt/bil blir det enda alternativet...jag vill så gärna till Eurodisney...eller egentligen vill jag till Usa och Disneyland eller Disneyworld...men bilfärden blir liiite lång och svår då...;-)

Mmm...drömma kan man ju alltid...men vem vet...:-)

Ah...en stor nyhet i vår familj i dag är att Hampus lärt sig simma....
Dom har simskola varje torsdag 10 ggr och nu har det alltså släppt för honom...han va så stolt och jag med såklart...:-)

Började härom dagen tänka på en halv dikt som jag och Matte gjorde en gång...vet dock inte om jag har publicerat den tidigare...men visst är den väl fantastisk...mörk...!?

I gråterskornas kvarter,fälls tårar ingen ser...
Där bildar dom en flod...av brustna hjärtans blod..
Och där floden flyter fram,närs ondska,skuld och skam...


hehe...vi kan att vi...;-)







Kommentarer
Postat av: Fia

Darling...va ska ja säga? du är poet. Fortsätt då, ja vill veta vart floden ebbar ut?

2009-09-24 @ 18:16:49
Postat av: ida

en värs till på den :) skitbra ju.. fortxsätter du så är du snart miljonär..

2009-09-24 @ 20:29:49
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0