Njaaoo...

Jobb hela helgen....så....vad kan man ha att berätta då?
Delad tur i dag...
Gick hem kl 13 och tyckte väskan kändes tung...klockan som slagit i så många kloka huvuden hade placerats där...vem vill få bort mej? Vem vill göra mej till tjuv?
Svaret va inte helt enkelt då jag i dag arbetat tillsammans med Crazy E och Piwie och som dom flesta vet så ligger dessa två tôsers humor ungefär på samma nivå.
Avslöjad blev dock Piwie som med förmodat dåligt samvete hade en överaskning på G när jag anlände till borgen för dagens pass nummer 2.
Vad överaskningen bestod av?
En flaska sprit....med citrondoft...det är kärlek det...i dessa svinistider...;-)

Förövrigt vill jag tala om att på min 3 timmars rast åkte jag hem till Ö:a och bakade Thekakor...det är ta mej tusan j-kla piggt gjort av mej det...;-)

Speck vare nu ja...eller?

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0