Torsdag...

Japp...i dag är det tors dag...Tor...

Känns fantstiskt skönt att det är fredag i morgon...
Efter min "långjobbhelg" så är jag alltid så jäkla trött i slutet av veckan...men det är bara att bita ihop...:-)
I morgon ser jag förövrigt fram emot att Sunkan/smöla/lelle/fia/Orris åter ska träda in innanför murarna...:-)

Oj...nu kom lilla Elsa och snosa på mina nybadade tår...:-)

Jaaaaaaa...annars då...i tisdag susade jag och Crazy E ut i skogen till Ida..mysigt det...:-)
Nästa gång vill jag se hur ni övriga bor...:-)
I lustgården är det redan ev. inplanerat en liten festlig sammankomst om ca 2 veckor...dock är det bara jag och Piwie som känner till detta än så länge...;-)

Nej men nej...jag orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej men va trevligt! Hoppas jag är hemma då så ja också får vara med ;)

/Fröken S, om jag får be.

;p

2009-09-17 @ 21:08:50
Postat av: Pia

Nu är det fler som vet, jag har gjort ett massutskick på fejjan om våra planer =)) hehee

2009-09-17 @ 22:41:47
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0