Lchf

Yes...jag har börjat med Lchf nu...
3 dagen och 1.3 kg ner....inte så illa:-)
Dock är det ju inte lika lätt som jag trodde....
För herre gud...mitt sockerberoende...i går eftermiddag kände jag mig som en knarkare...desperat...gråtig...så jag föll...och åt en Cocoskaka..och blev sedan sjukt deprimerat och tyckte jag va sämst....MEN...jag ryckte upp mej och forsätter...:-)
Mitt stora problem är ju att man inte får äta frukt...(eller man får,men det rekomenderas inte).
I dag har jag precis tagit ett mellis som kändes helt ok....gurkskivor med Brie...det kan nog va en liten räddning när suget efter NÅGOT blir för stort.
Mathias har det så mycket lättare...han älskar ju att ta en god skinkskiva...ostrulle..oliver...osv...annars oxå...det är lixom hans grej när min grej är godis i vanliga fall...och jag gillar inte ens att äta en skinkskiva/ostskiva bara så där...det ger mej lixom ingen tillfredställelese när suget blir förstort...jaja...brie och gurka funkar ju som sagt ett tag nu då...:-)

ja...Annars har jag varit hemma från jobbet några dagar nu eftersom jag inte stod ut längre med det onda...BORDE söka hjälp...men som vanligt...jag avaktar lite...har köpt lite smörja ju och försöker ta det lugnt med sådan som drar i gång smärtan..
Ska dock jobba i helgen har jag tänkt....testa och se hur det går....

I dag har Mathias och jag varit ute på en promenad...det är ju oxå ett steg i "mitt nya liv"...fick ju fina skor när jag fyllde år....dock kände jag i dag att dom var lite förstora...(innan jag hann klampa ut i dom) så jag måste byta dom.

No...


Vattenglitter=LYCKA

glitter

Ha det gôtt !


Kommentarer
Postat av: Frrrröken S

Nuru Fröken Ohlson! Nu börjar de hända grejjer! Duktiga du! keep up the good work! KRAM

2010-04-22 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0