oopsie...

Japp...det enda jag gör nu mer är att kolla Lchf sidor...är så rädd för att göra fel.
Vad ska man lixom tro när man ska äta massa grädde och feta ostar och mycket smör....riktigt smör....klart man blir osäker...det är man ju liksom inte va...

I allafall så håller jag just n u på att baka bröd...LCHF bröd...som kallas för oopsie...:-)
Jag hoppas mycket på dessa eftersom jag är en smörgåsnisse av stora mått egentligen...
Det står mycket positivt om dessa så jag hoppas det är gôtt.
Det innehåller bara ägg och Philadelfiaost...som man blir ju lite fundersam...men men...vi får se...

2 kg ner i allafall...borde ju inse att det jag gör funkar då kanske?
Men jag är livrädd...det är inte alla detta funkar på har jag läst...MEN oftast människor med stor övervikt brukar det gå bra för....så ja....

Har i dag varit och bytt mina skor som jag fick i födelsedagspresent...så nu har jag ett par riktigt bra promenadskor....finnemang...:-)

Näe...nå må jej gå och checke på brödene mineee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0