V1 avklarad -3.2

Jahopp...så har jag klarat en vecka med endast ett fall...cocoskakan...:-)
Minus 3.2 får man väl ändå säga är helt ok.
Men som jag sa till Piwie(tror jag det va)...i min värld ska man helst gå ner 10 kg i veckan...och eftersom dom första 10-15 jag ska ner är sådant som smugit sig på...så min hjärna anser inte att dom finns...så det kommer att ta ett tag innan jag tycker att jag går ner...förstår ni?:-)

Duktig har jag varit minnsan...speciellt som Piwie tex kom med massa chokladpudding som blivit över i matsalen och strålade...och trodde hon skulle göra mej lyclig med sin fångst....men icke...jag greppade ett salladsblad och sa nej tack!

I dag så ska här stekas fläskfile och göras den gooodaste sås(nästan)som jag vet...cream fraiche och kvibille gräddädel...mumsigt!

Så man lider ju inte egentligen...

Och hörre ni...för en stund sedan ringde dom från HSB och ville att Mathias skulle börja jobba på måndag...2 månader...det är ju strålande...passande eftersom jag går på semester(hoppas jag) i mitten av Juli...:-))

Så förhoppningsvis går vi mot ljusare tider...skönt...

Nix...

Grattis tilll Freijsan oxå:-))

Födelsedagsbarn



Byyye...


Kommentarer
Postat av: ida

duktig du är annelie!!! ja vill oxå testa lchf.. du får bjuda in till lchf-middag snart? :)

2010-04-27 @ 21:16:29
Postat av: Lång banan

Duktiga du!!!! <3

2010-05-02 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0