Hör upp!

I dag träffade jag tuttarna...eller ja menade  IIIIda...såklart...;-) im sooo veeeeerrrry fuuunnnyyyyyyy!
Japp!

I allafall så vill jag åka till Fisen under veckan....förmodligen tisdag eller onsdag...eftersom Jonas jobbade då...så jag tro det va så att hon tyckte det passade bäst....


Så....vilka ska med?

Förövrigt kan jag upplysa om att.

1) Jag är ledig i 9 dagar.

2) Jag är prôppmätt på 4 små rätter från mongolian.

3) I natt upplevde jag något som jag aldrig tidigare gjort,M extremt berusad...gôtt det:-)


Kommentarer
Postat av: Pia

1) Vaddå ledig i 9 dagar! JAg är ju bara ledig i 6!!

2) Göttans de :)

3) HAHAAHAAA jag läste tokfel, och hoppade över vissa ord.. "i natt har du upplevt M på ett sätt du aldrig tidigare gjort, gött de" hahaaa, kul att du delar med dig ;-)

Jag kan inte tisdag.. onsdag är bättre :)

2010-02-28 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0