NO Semla!

Detta är tragiskt.
jag har INTE fått någon semla i dag.:-(
Jag älskar semlor...jag vill ha en semla...jag har nog aldrig varit så sugen på en semla som nu!

Ta mej tusan....YNK!

I morgon ska jag börja laga min tand...känns skönt att jag får påbörja det.
Känner mej hyfsat lugn än så länge,det ska nog gå bra.
Såklart det gör.

Jaaaaa!

Tycker världen är rätt grå nu...

Men nu våras det ju snart bland bergen...å då tar vi väl den årliga dippen sen sedan jäklar i mej så susar vi mot sommar och glittrande lyckliga hav.... 

Jag älskar vattenglitter...


och jag älskar semlor.....


och just nu har jag inget av dem...så inte undra på att världen är grå....

bulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0