Tandis

Nu har jag gjort det värsta.
Och det gick så bra så bra.
Hade det väldigt jobbigt en period starx innan.
Det lustiga kansek är att jag tar en lugnande för att slippa må allt för dåligt och precis innan lugnet kommer så är jag mer stressad än vanligt för ATT jag tagit lugnande.
Vet ni varför!?
Jo...en gång lyckades jag läsa ordet "muskelavslappnande"...vilket förmodligen inte är så konstigt när det är lugnande,avslappnande....men.....tungan...muskel...avslappad tunga...skräck...förmodligen finns det väl nån muskel som gör att vi sväljer med...och tänk er en avslappnad tunga och en avslappnad hals...hua!

Nu gick det ju som det ska och jag blev mest bara slö och jag behövde inte använda någon bedövning vilket gjorde det hela väldigt mycket bättre.
Och den där gummimattan man ska ha över ansiktet när dom rotfyller kunde dras nog mycket åt sidan så halva munnen och lilla näsan va fri.
Bra.
sedan gick jag hem lycklig...la mej vid halv 1 och sov till ca halv 5....någon som spänt sig tro?:-)

Jaja...

Inte fick jag någon semla i dag heller...så jag lever på att Piwie denna underbara människa hade med semlor från Lundbergs i fredags till mig och MonaLisa...!

I stället för semlor så stekte jag våfflor i dag....det är ju nästan lika gott...:-)

Usch...jag vill ha pengar...vill handla..vad vet jag inte...men jag vill HA...

vill vill vill!




Kommentarer
Postat av: ida

VAD DU R DUKTIG!!! :)

2010-02-22 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0