Nytt år...

Nystart...massor av möjligheter att förändra...och förbättre...
Jag har sagt till Mathias att vi har nästa vecka på oss...sedan ska vi lägga upp vår nya livsplan...
För något måste ju ske...
Och det är det som är bra med nya år...det känns mer rätt att starta något nytt då...ett helt oskrivet blad...


'
Jobbade dagen på Borgen innan friheten infanns sig denna nyårsafton och kvällen övertogs av Harley och Crazy..:-)
Harley är nog en av dom skojsigaste hundar jag träffat...han är som en studsboll...fantastiskt underhållande...:-)

vov

Nyårsafton firades som vanligt i Alster...jag tycker det är lugnast och goast så...har aldrig direkt varit någon fira nyår människa...och i Alster är allt väldigt kravlöst....so niiiice det...

papppa

Pappa i morgonrock när vi skjuter raketet...avspännt va ordet...;-)

aawe

puss

Våran blivande rockstjärna är väldigt ljudkänslig..
puss

Min snutt har klippt av sig sitt långa hår och blev supersnyggisen...:-)



ah...det va några bilder från nyår...:-)

Litet inlägg...men mer än vanligt...:-)


Kommentarer
Postat av: BQ

Vilken gullig bild på Harley!!

2010-01-04 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0