Torris...

Japp...jag är torr som ett fnöske nu när vinterkylan är här...
Dax att införskaffa lite olja till badet...för snart kliar jag mej sönder och samman...icke skönt...inte på något vis...!

Jäklar va dåligt det bloggas i dom annars mest pålitliga bloggarna nu...Fisis...jag vill att du ska blogga ju,jag tycker det är kul att läsa m vad du har för dej och vad som finns i dina tankar.......och Fröken S...släpp kärleken en liten stund och tänk lite på mej va...;-)

Har precis suttit här och lagt upp lite auktioner...mer än tråkigt är det...men pengarna behövs...!
Va på shoppingen i går och lyckades faktiskt hitta ett par stövlar...yeah!....dock är dom en storlek för stora...men jag tänkte att en iläggsula kan fixa det...
Hur mycket tur är inte det att hitta ett par stövlar man känner sig hyfsat nöjd med gjord för fetisvader...i skinn....för 60:-...som i katalogen kostade runt 1900:-?!!?
Dom va ju lite speciella med en extra flärp bak lixom...som knöla sej lite...men det rättar nog till sig:-)

iii

I morgon är det dax för jobb igen....men eftersom Piwie hojjtade till på fejjan om att hon jobbade i morgon oxå så känner jag mej inte så ångestfylld som man ibland kan känna när man varit ledig ett par dagar...:-)

Oh...efter alla år i en kantarellfanatisk familj har jag vid 36 års ålder plötsligt också upptäckt det ljuvliga med denna svamp...
Helst gräddstuvad...och som i dag...kantarell gratinerad fläskfile...fy tusan så gôtt...
Jag är helsåld nu...är det inte konstigt att smaken förändras bara så där??
svamp

Jaja...nu drog jag återigen mitt strå till bloggstacken...;-)


Kommentarer
Postat av: Pia

Och efter 36 år har du fortfarande inte lärt dig att farmor fyller år den 5 januari! SKÄRPNING!!! ;-)

2010-01-04 @ 20:29:53
URL: http://frokenlavendeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0