>>>@<<<

Nej nu är det inte piggt här...
Fy fan...
Ska man ge upp?
Nej...jag vill få in lite friska vindar i hjärnan...
Tröghuvud...no more...
Blir så förbannad på mej själv som låter mej traska runt i skiten oxå...men just när man står här...så vet man inte vart vägen ut är....!

Våren...ja...man tjatar om åååh solen och ljus tjohoo....vad är det för skit!?
Våren har ju egentligen alltid varit min sämsta årstid...
jag är snart 37 år...och ändå har jag inte fattat...

Vad ska man göra....

Jag måste få ynkla mej lite...eller mycket....

Det är så jäkla synd om mej...huuhuu....ååå...........!

Inte det minsta....!!!

Men helt ärligt...så är det för jäkla mörkt och tungt nu...jag vill helst låsa in mej...men jag ska väl kämpa på....som vanligt....

Så länge jag slipper halsångesten så får det va så här.....

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra(?)
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra(?)


Kommentarer
Postat av: Fröken S

Men käraste drottningen...Det var inte kul att läsa. Du döljer så bra du. Våran drottning...Som vi alla tycker så mkt om! Vad ska vi göra? Häng på min nya livsstil nu, släng grötandet åt sidan och släppa in lite nya friska vindar i våra liv? Vi KAN ju! Det vet jag!

Tänk på sommar och havet och radio på stranden...snart är det här! =)

KRAM

2010-03-14 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0