Parmesan


Jag stör mej mer än behövligt på när jag gör dumma saker...
Som jag inför middagen rev parmesan och sedan ställer tillbaka rivjärnet i skåpet...fullt med ost...!

Ah...


Dagen i dag blev så mycket bättre än man hade trott....

Men gud....Sophia!!...precis nu när jag skulle börja att skriva "Fröken och jag...."...då...vad tror du spelas på radion...."SITTIN' ON THE DOCK OF THE BAY"...är inte det lite speciellt...? :-)
Hur ofta hör man den på radion lixom?

I allafall så är det fantastiskt roligt att jobba med Fröken...och jag kommer sakna dej massor i sommar...när du ska va på det där stället...
MEN jag tycker ändå att du gör rätt...för jag tror du kommer att ha det så bra så där....och vad jag än tror...så överlever jag...(förhoppningsvis)...:-)


Nog om detta...

I morgon är jag ledig...och då ska jag grisa å må gôtt hela dagen...
Detta är ovanligt för mej eftersom jag är så extremt överaktiv annars....

Eller ?

Inte...

Nehej....


Kommentarer
Postat av: Frrrröken S

Ja tror ni får komma och hoppa ner i "Badet" istället så ska gamlingarna få sjunga sig hesa varje morgon!

=)

Och ja kommer sakna er med. Mkt. Men det tillåter ja mig inte ens att tänka på! För detta är en prövning som var i lagom tappning för en sådan som mig. Att byta skittorkeri.

Och prövningar måste till ibland, speciellt när man misslyckats med de senaste =( hahaha

Dock of the bay...det kan verka coolt. Men i själva verket var det bara ett tecken på Eliten är Eliten no matter where.

Typ.

;-)

2010-03-18 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0