Uh...

 

Mathias går/gick här som en osalig ande efter och under hockeyn...
Tråkigt att det icke gick vägen...men men....

I morgon ska vi ha planeringsdag på jobbet...ska bli trevligt...tänker då närmast på maten vi kommer få...och att slippa jobba....för jag vill inte jobba...i hate to jobba just nu....i wanna beeee freeee...with 215 miljoner på fickan...

Sååå...215 millar har jag icke...men en veckas ledig har jag fixat till nu igen...undra om jag har semesterdagar kvar tills den riktiga semestern...hehe...jaja...det ordnar sig...:-)

äh............orkar inte............

Kommentarer
Postat av: ida

ja vill oxå ha 215 miljoner!! "ledig" är ja ju redan..

2010-03-31 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0